Podpora

Podpora může být zajištěna našimi specialisty dle typu požadavku z jakékoliv pobočky. Kontaktujte nás proto prosím níže uvedeným způsobem.

Ticketový portál

Využijte ticketový systém, který Vám snadno a přehledně umožní zadat nový požadavek, komunikovat s námi a sledovat řešení všech vlastních požadavků.

Email

Standradní způsob komunikace. Napiště nám email a zašlete na adresu support(at)beko-plm.cz. Automaticky se vygeneruje číslo ticketu, pod kterým snadno můžete sledovat řešení Vašeho požadavku v ticketovém systému.

Pokud jste našimi zákazníky či partnery, využijte modul, který je pro Vás připravený ke stažení. Můžete jej okamžitě spustit a to bez instalace. Nepotřebujete žádná administrátorská práva, je optimalizován pro neustálou podporu. To vše bez nutnosti nastavovat firewall, IP adresy nebo NAT. Pro podporu projektů jakéhokoliv rozsahu využíváme standardní rozhraní TeamViewer, který řeší sdílení pracovní plochy pro snadnou virtuální spolupráci.

Sdílení obrazovky

Můžeme vzdáleně ovládat plochu, poskytovat zákazníkům podporu a online asistenci nebo zpřístupnit vlastní plochu. 

 

Webová konference

Zveme Vás na webovou konferenci, kde budeme prezentovat naše řešení, služby, návrhy a postupy.

Zaujalo Vás?Kontaktujte nás!

Poslední novinky

Připojte se k nám

Registrujte se a získávejte informace o novinkách a kampaních v oblasti PLM, zajímavostech o společnosti BEKO a pořádaných setkání.