Design







Prvotní myšlenka
Úvodní hledání první myšlenky či nápadu, které probíhá pomocí rešerše a obvykle se ho účastní i klient. Tento krok je pro designéra úvodem do projektu. Designér je představen klientovi a vzájemně prodiskutují své potřeby a vize. Posléze společně definují obchodní cíle nového projektu a odhalí potenciální problémy či limity.


Analýza prostřednictvím skici
Toto skicování se dělá z důvodu kreativní a detailní definice očekávání klienta, základního ověření ergonomie a funkčnosti produktu, popřípadě zjištění problémů, které u nového projektu musí být vyřešeny.
Prototypování


3D modelování
Správný 3D model je klíčovým předpokladem pro přesný a kvalitní produkt. S nástupem generativního designu a topologické optimalizace se 3D modelování stává nejdůležitejší částí procesu designového návrhu.
Rendering
Renderování je tvorba reálného obrazu na základě počítačového modelu, nejčastěji 3D. Rendering obsahuje v závislosti na softwaru mnoho parametrů a nastavení, kterými lze ovlivnit konečný vzhled scény, napodobující reálný svět. Úkolem renderování je vytvořit z počítačového modelu obraz, který je pokud možno nerozeznatelný od fotografie definovaného objektu v reálném světě.


Animace
Animace je oživení, způsob vytváření zdánlivě se pohybujících věcí. Princip animace představuje záznam na sebe navazující sekvence snímků, které jsou každý o sobě statický a drobně se od sebe liší. Při rychlém zobrazování těchto snímků postupně za sebou vzniká dojem plynulého pohybu.
Virtuální realita
Virtuální realita je technologie, kterou umožňujeme klientovi ocitnout se v simulovaném prostředí, kde je zobrazený jeho výrobek či produkt. Technologie virtuální reality vytvářejí iluzi skutečného světa, díky tomu má tak klient možnost si produkt prohlédnout v reálné 3D vizualizaci.
