Novinky a články z oblasti produktů a služeb BEKO

Implem

ENOVIA pro spolupráci

Hodnocení uživatelů: 3 / 5

Rating StarRating StarRating StarRating Star BlankRating Star Blank
 

Komplexní podnikové řešení správy technické i netechnické dokumentace, výrobkových struktur, jejich variant, projektů, zákaznických požadavků a produktových či zakázkových informací, které nabízí široké možnosti sdílení i výměnu všech produktových informací vzniklých v průběhu celého životního cyklu a vzájemnou spolupráci nejen mezi jednotlivými uživateli a odděleními podniku, nýbrž i dodavateli či odběrateli. 

 

Široké portfólio produktů ENOVIA, které je založeno na platformě Windows a ovládáno uživateli prostřednictvím WEB rozhraní, poskytuje kvalitní řešení, které vyhovuje specifickým požadavkům organizací různých typů (s možností konfigurovatelného prostředí).

Moderní inovační process je charakterizován efektivním propojením lidí, procesů a znalostí napříč celým životním cyklem produktu (life-cycle). Integrace pracovníků v řešitelských týmech a vzájemná provázanost jednotlivých fází se stává motorem inovačního procesu. Efektivní inovace je založena na kooperaci a kolaboraci, tj. i na rámcové znalosti metod dalších profesí.

Software ENOVIA poskytuje nové úrovně 3D digitální spolupráce ve velkých i malých společnostech.

Tento světový inovativní systém zajišťuje řízení životního cyklu výrobku od prvotní myšlenky, návrhu, výzkumu přes fáze konstrukce, přípravy výroby, výroby produktu a prodeje. Umožňuje spolupráci se členy týmu i mimo něj a také s ostatními kolegy, ať už jsou přímo na svých pracovištích ve společnosti nebo na služebních cestách. Zajišťuje přípravu, kontrolu a zpracování dat a zároveň chrání duševní vlastnictví firmy a zachovává integritu dat v celém projekčním týmu. ENOVIA umožňuje uživatelům ukládat data lokálně do centrálního úložiště, provést úpravy a nebo kontrolovat data např. při cestování a znovu on-line používat data z centrálního úložiště. Je možné nejen sdílet nápady v reálném čase, ale také je účastnit na jejich vývoji ve vzájemné harmonii týmové spolupráce.

 

PROČ SI FIRMY NECHÁVAJÍ IMPLEMENTOVAT SYSTÉM V6?

  • protože chtějí být konkurence schopní
  • chtějí mít možnost dodávat své zboží co největšímu počtu odběratelů
  • chtějí šetřit
  • chtějí mít větší zisk
  • chtějí vyrábět rychle
  • levně nakupovat zdroje
  • chtějí mít klid v případě Auditů
  • zakládají si na spokojenosti zaměstnanců
  • chtějí používat jednoduchý a přitom zcela komplexní systém, který do sebe pojme vše potřebné
  • chtějí svá velmi cenná data spolehlivě chránit
  • mají potřebu vyrábět kvalitně a bez obav
  • chtějí mít možnost poučit se z chyb (archivace know-how a používání šablon)
  • musí zajistit přenos dat a spolupráci na nich mezi jednotlivými odděleními i na velkou vzdálenost
  • je pro ně zajímavá rychlá návratnost investic

KDY JE VÝHODNÉ ZAVÁDĚNÍ PLM?

  • když zaměstnanci hledají společnou řeč a potřebují se dohodnout
  • když firmy chtějí umožnit efektivní souběžnou práci spolupracovníků
  • když se při výrobě používají komponenty od dalších výrobců a prodávají se pak pod jednou značkou
  • když chce firma zrychlit reakce na potřeby zákazníka (např. na změny)
  • když je manuální verzování už nežádoucí a chceme jej automatizovat
  • když jsou problémy s řízením kusovníků
  • pokud nechce výrobní společnost mrhat zdroji a kapacitami
  • když se stává, že jsou pracovníci Nevytížení nebo naopak Přetížení
  • když musí vyhovět nejrůznějším standardům pro kvalitu a projektové řízení
  • když firmu zajímá, co se v ní děje, či-li by chtěla projekty sledovat (monitoring) a vyhodnocovat
  • dochází-li k rostoucí složitosti projektů a k navyšování počtu projektů

KDE JE ENOVIA NEJVĚTŠÍM PŘÍNOSEM?

  • ve firmě, která má potřebu své projekty řídit
  • firma s vicero pobočkami nebo odděleními
  • ve firmách, kde mají rozmanité, složité produkty nebo úkoly
  • tam, kde chceme vytvořit jednotné, či-li homogenní metody spolupráce v rámci jednotlivých poboček i oddělení
  • tam, kde k sobě pracovníci jednotlivých oddělení mají daleko
  • ve společnostech s menším pořádkem, než by měl být
  • tam, kde je dobré automatizovat tok dat
  • kde, z důvodu bezpečnosti dat musíme zamezit jejich přepsání neoprávněnou osobou
  • kde je středem zájmu výrobek
  • v menších, středních i velkých firmách
  • kde je potřeba zabývat se změnami a kvalitně a rychle se s nimi vypořádat

 

CO MĚLI DŘÍVE FIRMY ZA OBTÍŽE PŘED IMPLEMENTACÍ PLM...

  • nemohli najít konkrétní nebo aktuální data
  • nedařilo se jim najít soubor, na kterém včera pracovali
  • kolega onemocněl a nebylo možno jeho práci najít nebo používat (pracovat na ní dál)
  • než by hledali již vytvořený soubor, tak jej udělali znovu
  • data v kusovnících neodpovídala aktuálnímu výkresu
  • série byly vyrobeny podle neaktuální dokumentace
  • čekalo se na vydávání dokumentace dlouhou dobu
  • schvalovací procesy bývaly též zdlouhavé
  • aktuální data nebyly k dispozici
  • 3D nebylo k dispozici
  • nebyla možnost si samostatně odměřovat z 3D
  • dlouhé reakční doby na požadavky odběratele
  • téměř nikdo si nemohl prohlížet 3D data
  • potíže s tištěnou (papírovou) dokumentací a její distribucí
  • se schvalovacím procesem (než bylo schváleno, už byla nová změna)
  • řešili obtížnou spolupráci uvnitř týmů rozšířených do několika oddělení
  • při používání více CAD systémů docházelo k obtížím při jejich čtení a zpracování

 


Přehled novinek

Zaujalo Vás?

Zaujaly Vás naše služby a produkty? Vyžádejte si nabídku.

Poslední novinky

Připojte se k nám

Registrujte se a získávejte informace o novinkách a kampaních v oblasti PLM, zajímavostech o společnosti BEKO a pořádaných setkání.